2011. szeptember 1., csütörtök

Stíluikon

Ha stílusról van szó, akkor feltétlenül a természetesség híve vagyok. Az öltözködésben a basic vonalat szeretem; színek közül leggyakrabban a fehéret, szürkét és feketét hordom, ehhez vegyül némi szín, általában kék, esetleg piros. Nem szeretem a cifra szabásvonalakat, szerintem minden nő csodálatos, nem tartom jónak, ha a ruha eltereli a figyelmet az emberről, inkább a személyiség kiemelését szolgálja. Még frizura terén sem szeretem a túlzásokat. Hozzátenném,hogy már másfél éve nem festetem a hajam, nem vasalom, hagyom természetes formájában és a vágás sem modern, eltúlzott. Egyszerűen nem érzem szükségét. A sminkhez sem ragaszkodom a hétköznapokban...bár lehet,hogy a szerelemtől nőtt meg ennyire az önbizalmam:D


Hírességek közül szerem Angelina Jolie, Jennifer Aniston, Gwyneth Paltrow, Scarlett Johansson, Natalie Portman és Sienna Miller stílusát nagyon szeretem:)















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése