2011. december 1., csütörtök

Hello december

Végre megkapta a téli ruháját a blog, de még nem karácsonyi, azt nem kapkodom el. Nagyon szeretem ezt a hónapot, bár most nem vagyok kellően pozitív, mert tudom, hogy munka miatt nem lesz szó semmi pihenésről:/
Ma már tényleg lezártnak tekintem a nyereményjátékot, hétvégén megyek Pécsre, amint hazaértem, kisorsolom a nyerteseket és hétfőn megpróbálom feladni a csomikat.

Node novembertől elköszöntünk, ezért most megmutatom az elmúlt hónap kedvenceit. Képeket nem csináltam, mert náthás vagyok és elfogyott az erőm:D

Kedvenc hidratálóm: Vichy Essentielles termékek, egyelőre a szőlőrúzs és az érzékeny bőrre való arckrém. Remekül hidratálnak és az illatuk isteni.



Kedvenc sminkcucc: minden,ami Essence Vampire's Love trendkiadásból származik:) Körömlakkból True Love, szemhéjpúder paletta és pirosító is csodálatos


Kedvenc parfüm: Bruno Banani-Pure woman



Kedvenc élelmiszer/innivaló: Mindig találunk valamit, ami addiktív, ebben a Mogyi Crasssh és a Havas Szilvás Nestea az



Kedvenc film: Testcsere


Kedvenc sorozat: Vámpírnaplók



És én már most jó hétvégét kívánok!

xoxo

1 megjegyzés: