2011. december 21., szerda

Szabadsáááág

Ma megkezdtem a szabadságomat végre valahára:D
A hét már eddig is eseménydús volt, hétfőn lementem rálesni a drágaságaimra Veszprémben, akikkel beültünk a Mokkába, ahol ittunk isteni finom és szép rózsaszín limonádét. Nagyon büszke vagyok magamra, mert szörnyen szentimentális vagyok, mégis kibírtam és nem kezdtem el bőgni,hogy mennyire hiányoznak a barátnőim a mindennapjaimból. Kárpótol, hogy Orsi jön év végén:)

Tegnap délután vásároltam egy-két apróságot, bemutatni nem kell őket úgy érzem:


A mai nap henyéléssel telt és azzal, hogy bámultam a hóesést. Végre rávettem édest,hogy képek is készüljenek, amikből este karácsonyi ajándékokhoz nyomtattattunk kísérőlapokat. ÉSésésés összeírtam a bevásárlólistát a sütikhez, amiket körbehordozunk mindenfelé; meg csináltam szép kis ajándékkártyákat, felavatva a hópasztát. Egyfolytában gyertya ég és mézeskalács illat száll. Anyu a kelleténél picit jobban átéli az ünnepeket:D

NEm mintha kihasználnám határtalan időmet, de velük és egy forró fürdővel kezdtem a napot:


Bemutatom Bimbit, a dívát:


Ezek pedig a havas képek:D (mint látszik, állandó jelleggel lusta vagyok kifesteni magamat, de majd holnap, amikor Egyetlen elillan ajándékot vásárolni, akkor összedobok egy elő-karácsonyi make-upot):




Jó készülődgetést!

2 megjegyzés: