2011. december 25., vasárnap

Szenteste nálunk ilyen...:)

Karácsonyra készülvén én még péntek éjszaka sütöttem mézeskalácsot, amit kivételesen csokival és gyöngyökkel díszítettem.


Tegnapi nap a szokásosan zajlott, anyu délelőtt össze-vissza rohangászott és hol sütött-főzött, hol a fát díszítette (sose hagyja,hogy segítsünk), apu és Édes közben a TRansformers 3-at nézték, én pedig elmentem még uccsó bevásárlásra. 3 körül megérkezett a két mama, aztán karácsonyi ebéd és ajándékozás következett.
Este átmentünk anyósomhoz, megajándékoztuk, trécseltünk egy nagyot, aztán félholtan rogytunk az ágyba.
Megpróbáltam mindent dokumentálni, láthatjátok szépséges családomat és a bazi nagy fánkat:D



















Ajándékaimnak ez a nagy része,emellett kaptam pénzt, amit majd befektetek nadrágra és határidőnaplóra...:D





További jó örömködést:)

1 megjegyzés:

  1. olyan cuki a kutyud meg a családod is aranyos lehet :) *.* szép nagy fátok van:D

    VálaszTörlés