2012. február 12., vasárnap

Hétvégi haulok+juppíííí,100-an vagyunk!!!!

Hello mindenki! Annyira utálom a vasárnapot, ilyenkor csak nyüglődésre és csendes elfoglaltságra vagyok hitelesítve. DE a hétvége nagyon kellemesen telt, pénteken unokatesómmal elmentünk pilatesre, amivel csodásan lezártunk a hétköznapokat (amik nekem idegörlők), este vendégünk volt itthon, családosan mulattuk az időt. Tegnap Nyuszóval nem tudtunk már mit csinálni, ezért átmentünk a székesfehérvári Auchan-be, istennek hála, mert remek árak voltak.



Egy El Camino-s albumot találtam 4000.- helyett 500.-ért, nem is hittem a szememnek:D Ez isteni szerencse, mert meg vagyok menve már jó ideje ezért a zarándokútért, annyira jó lenne, ha az elkövetkező időkben lenne lehetőségem végigsétálni rajta. Egy idei retro naptár is bekerült a kosárba 350.-ért ééééééés a csúcsok csúcsa az új edzőruhám: 1500.-ért Adidas felső és 1190.-ért noname naci hozzá.
Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én minden évszakra más termékeket használok, mert szerintem mindegyikhez másmilyen illatok tartoznak. A tavasz nekem egy nagyon virágos, vidám, "zöld" évszak, ezért Avonból ehhez mérten rendeltem.
Nagyon szeretem a Naturelsos termékeket, ezért jól feltankoltam belőlük. Van itt kamillás-pipacsos arckrém, kamillás-aloe verás hajbalzsam ,ibolyás-licsis testápoló, görögdinnyés testpermet és cseresznyevirágos hajpermet. Felkészültem a tavaszra!!! Legnagyobb örömömre ajándékok után kell néznem játékhoz, mert 100-an vagyunk!!!! Nagyon köszönöm és imádlak titeket!!!

3 megjegyzés:

  1. Jajj én is csak itt nyűglődökxD úúúúgy utálom xD

    VálaszTörlés
  2. húú az a dinnyés testpermet *.* imádom :P

    légyszi nézz be hozzám:
    http://koromessmink.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  3. Úgy látszik, mindenkinek nyűglődős a vasárnapja. Nekem az egész hétvégém... De én is szeretek évszakonként más illatot használni, bár nem mindig jön ki úgy a lépés.

    VálaszTörlés