2012. február 3., péntek

Je ne veux pas travailler

Kifogyott a tusom, szóval beújítottam a klasszikus feketét, csak most Essence-s gél formájában, vettem mellé egy fehér szemceruzát is, amit mindig is szerettem.
A fantasztikus zöld spray pedig egy száraz sampon, fodrászkellékesben vettem, ma próbáltam először és megdöbbentően jó:D Sőt, az illata finom citromos. Sajnos muszáj volt megvennem,mert kb. 8 éve minden nap mosom a hajam, de a fodrászom megparancsolta, hogy erről szokjak le (ez múlt hét péntek este volt, azóta 2x mostam hajat, de szerencsére nem nézett ki zsírosnak).



Ezen a csodaszép péntek reggelen megcsapott a francia hangulat, ennek fényében mutatom a sminkemet:





Igen, én is tudom, hogy hozzányúltam a képekhez, de így jobban illenek a hangulatomhoz:D

És az ihlető zene:



És a felhasznált termékek:

xoxo

2 megjegyzés: