2012. május 5., szombat

Jutalomvásárlás+még egy díj:)



Nagybátyámtól kaptam egy kis támogatást, ezért boltoltam egy picit kettőnknek. Szóval a vásárlás. Elsősorban könyveket szereztem a tankönyvtámogatásból, aztán Tescóztem egyet.




Már egy ideje mániákus ananászzabáló vagyok, muszáj volt megörökítenem, hogy nyári fazonú kiskutyám rákattant. Először csak a zöld részét kezdte rágcsálni, aztán felbátorodott és elkezdte nyalogatni:D Úgy imádom!
Könyvek közül a Trónok harcának alapjául szolgáló sorozat első részét és a tudatos táplálkozásról szóló  Zamatot vettem meg, közelükbe se mehetek egy hónapig. Alakreform magazint nagyon szeretem, muszáj volt most is megvennem. Csodák csodájára Tescóban találtam kb 1500.- ft-ért fekete csőtoppot, ami melltartó nélkül is remekül tart.

Bébinek is vásároltam:


És megjött az Avonom, amiben anyu anyáknapi cuccai és a ti leendő nyereményetek is benne volt.



Az arckrém, a szemceruza és a szájfény Anyucié, de ahogy nézegettem, nekem is kell ilyen szájfény:



Rendeltem magamnak egy cseresznyevirágos szettet, mert a hajspray illata nagyon tetszett, a testápolókat meg egyszerűen eszem.

Nyárra készülve haza jött egy terhességi csíkok elleni krém (Egyetlen miatt főképp) és egy  cellulitiszt enyhítő krém, mert nekem valami csodálatos módon a combom külső részén egy kis területen felbukkant már egy ideje, Szerencsére nem vészes, de valamit muszáj tenni ellene. Akartam tesztet csinálni, de a gödröcskéim nem igazán akarnak normálisan bepózolni egy kép erejéig.


A kis sárga dobozos parfümöt egy kis apróság kíséretében hamarosan játékra bocsájtom:)

Nohát  a tegnapi nap...leadtuk a szakdolgozatot, tiszta hihetetlen, ezt megkoronázta, hogy tegnap esett le, hogy már csak 1 hét van hátra a szorgalmi időszakból. Innen szép nyerni:D




Nagyon meg vagyok hatódva, mert mindig úgy gondolom, hogy kutya se olvassam a blogom...de hát mindig a saját örömömre írtam:D Erre  a héten már a második díjamat kapom, most Monictól, annyira örültem neki, ismételten köszönöm:)







Szabályok:
1. Köszönd meg neki és linkeld be azt, akitől kaptad.
2. Írj magadról 7 különböző dolgot, bármi lehet az.
3. Add tovább ezt a díjat 15 másik bloggernak.


Nos akkor a 7 különböző dolog:

(félek, hogy egyre furcsábbnak tűnök:D)

1. Úgy gondolom, mindenkinek vannak megérzései a saját életével kapcsolatban. Az enyém az, hogy gazdag leszek (az egyik legjobb barátnőm is így érzi:D), a másik pedig az, hogy komoly betegségben fogok meghalni. Remélem az utóbbi csak a mostani állapotom miatti kivetülés (mindennapi életemet annyira nem zavaró kis betegségeim akadnak...), biztonság kedvéért egyre mániákusabban figyelek az egészségemre.

2. Annyira szeretnék tengerparton élni, maximálisan ki tudnám elvezni:D

3. Egy ideig versenyszerűen táncoltam, nagy szívfájdalmamra hamar meghaltak tőle a térdeim, pedig hivatásomnak is el tudtam volna képzelni. Gyerekkorom óta vágytam arra, hogy a Moulin Rouge-ban táncoljak (tudom,tudom).

4. Illatmániás vagyok, mindent megszaglászok; nem sok választ el a Parfüm főhősétől.

5. Rengeteg időt fordítok elmém élesítésére, mégis legszívesebben a külsőmből élnék.

6. Egyik kedvenc filmem az Éjkirálynő nappal, minden kiscsajjal megnézetném, hogy gagyinak tűnik, de áááááá fejből tudtam a szövegét:D Sajnos sehonnan se tudom megszerezni:(

7. Imádok vezetni és utazni, szerencsére Egyetlennek nincs jogsija és ő is szereti a hosszú utakat. Ki se lehet robbantani minket a kocsiból.

Én annyira szívesen átadnám, de majdnem minden blog megkapta, akiket én díjaztam volna:(:(:(


Jó hétvégét leánykák!
xoxo

5 megjegyzés:

  1. Annyira édi a kutyi :) és gratula a szakdogához :) bárcsak ott tartanék... :)

    VálaszTörlés
  2. Great photos and those looks so good products:)! Love your layout as well!

    Hope you have a awesome day♥!
    Love, Iris

    http://colorfulw.blogspot.com

    VálaszTörlés
  3. Na, szuper, hogy "megszabadultál" a szakdolgozattól :-)
    Ezek az Avonos cuccok olyan guszták!

    VálaszTörlés
  4. OMG, Virág, nem is tudtam, hogy vezetsz blogot! :D De tök jó, egy netes ismerősöm (Liza) oldaláról jutottam el ide, ez milyen már! További sok sikert a blogvezetéshez, ezentúl biztos rendszeresen vissza fogok járni. Nagyon régen láttam már avonos cuccokat, talán középiskolában rendeltem utoljára... De úgy szerettem mindig szagolgatni a katalógusban a mintákat. ^^

    Trónok harca: én is most olvasom, vagyis amennyire az időm engedi így vizsgaidőszak előtt, szakdogaleadás után. Már nemsokára befejezem az első könyvet, és a jegyzettámogatásból beszereztem még az azt követő hármat is. :D Először nem igazán jött be, de egy-két fejezet után már nagyon megtetszett. A sorozatot is nézed?

    VálaszTörlés