2012. június 15., péntek

Avon I.

Imádom az Avont, nem tudok mit tenni ellene...csak azért vagyok tanácsadónő, hogy 2 havonta egy nagyobb adagot akciósan rendelhessek és a barátaim is olcsóbban juthassanak hozzá a kozmetikumokhoz. A 2012/08 kampányból is sok szép dolog jött velem haza, annak fényében nézelődtem, hogy jövő hétvégén a Balaton partjára megyünk wellnesselni és reményeim szerint napozós idő lesz.

Egyben a pakk:




Hajápoló szekció:


A Naturals termékcsaládjával maximálisan elégedett vagyok, a hajamat megfelelően ápolja, az ára baráti és az illatuk finom, ráadásul tartós. Most két sampont vettem, mert felbátorodtam a gyógynövényesek után. Cseresznyevirághoz illő spraym már egy ideje megvan és annyira fincsi, hogy próbát kell tennem a samponnal is. A málnás párosról volt illatminta a katalógusban; az érett, frissen szedett málna aromájának nem tudtam nemet mondani. A sprayk funkciója nálam a haj felfrissítése, tökéletesen működnek.

Arcápolók:


Ezek nagyon olcsó termékek, a 3 az 1-ben arclemosó kedvezménnyel 275.- forint volt. Röhejes:D Nem vártam tőlük sokat, ezért nagyon kellemes csalódtam. A lemosó illata lány és kellemes, textúrája krémes, dörzsölésre habosodik. Tiszta, matt érzetet hagy maga után. Az uborkás krém illata is kellemes, könnyed nyári arckrém. Talán a kiszerelése furcsa, én a tégelyes társait preferálom.

Napozás utáni kencék:



Nos igen, kötelezőek idén, sajnos Egyetlent egyenesen terrorizálni kell, ha a napvédelemről van szó (ezért sprays  a naptejünk...lehet vele üldözni). Tavaly sajnos úgy leégett, hogy tejföllel kellett kenegetni. Szóval most reformálok, a kék napozás utáni sokkal kisebb, mint amire számítottam, de az illata nagyon tetszik. A kis csillámos egy gyerekeknek kitalált változat, de a második kép után nem kell magyaráznom, miért vettem magamnak. Kellemes adag, gyümölcsös illat és vidám csomagolás, nekem ennél több nem is kell.

Tisztálkodás:


Tusfürdőből sosem elég, ez épp egy virágos kert illatára hajaz; a dezodor nem olyan régóta futó termék, ideje volt már kitalálni. Finom illata van, nem tolakodó, de talán túlzottan is érezhető, izzadásgátló hatása esetemben kifogástalan.

És a "nem bírtuk ki" termékek:


Eternal Magic golyós parfüm azért került hozzám, mert menthetetlenül gyűjtöm a parfümöket, de a magasabb kategóriásokat szeretem, viszont megfogadtam, hogy nem veszek újat, amíg el nem használok egyet. Kemény feladat, főleg, hogy szomjazom az új illatokra. Kompromisszumos megoldás volt 800.-ért ez a kis cukiság, ami pont belefér az új nesszeszerembe. A szemceruza anyukámé, csillámos és farmerkék, de valami csodaszép, kár, hogy nem vagyok annyira ceruzás típus.

Annyira boldog vagyok, hogy végre ismét nyári idő van, holnapi napot napozással fogom kezdeni ennek örömére; majd gyümölcsöt szedek és este a Múzeumok Éjszakája alkalmából Mórra megyünk, ahol a kastély parkjában lesznek koncertek (mi Palya Bea miatt megyünk), meg lehet nézni a kiállításokat és körbe lehet menni a kastélyon.

BBBH (=Bónuszként Betekintés Bonbon Hétköznapjaiba)


Bimbike pózol, ahogy Amerika következő topmodelljeitől tanulta:D

Jó hétvégét lánykák, élvezzétek a nyarat!!! xoxo

6 megjegyzés:

  1. Lehet,hogy én is kipróbálom ezeket a hajápoló termékeket, eddig nem sok minden vált be.:/ Nagyon aranyos a kutyus! :)

    VálaszTörlés
  2. Az AVONT én is nagyon nagyon szeretem :))) És nagyon tetszenek a cuccok
    az én blogom: http://www.zsani-thefashionoflife.blogspot.com/
    xoxo

    VálaszTörlés
  3. jajj de jó sora van valakinek... kis cuki :$

    VálaszTörlés
  4. Az uborkás arckrém nekem is megvan és szuper.igazi nyári arckrém.A hajas cuccok nagyon jól néznek ki én is imádom a málnát :P

    VálaszTörlés
  5. Szia!

    Édesanyám avonozik, és épp most nyomta a kezembe az újságot, hogy nézzek magamnak cuccokat.
    Napozás utáni szarság kéne, és pont azt a kettőt nézem, amit megvettél, de nemtok dönteni. A Kids Sun After jobban vonz, nemtom miért, viszont azt nem birnám, ha csillogna a bőrömön, miután bekenem vele magam... Az a zöld Sun After meg a spray formája miatt tetszik, és ugye mindkettő 150ml-es, szal a kérdésem az lenne, hogy szerinted melyiket éri meg jobban megvenni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazàbòl én a gyerek verziòt ajànlom, mert én ùgy vettem észre, hogy jobban hidratàl és a csillàmok nem tartòsak, az én bõrömre ne tapadnak ràtartòsan. Akkor vegyél szerintem sprayset, ha önàllóan akarod megoldani a hàtad bekenését napfürdõ utàn:)

      Törlés