2012. június 29., péntek

Haulok

Mindenek előtt eldicsekednék: az egyik legjobb barátnőm, Jeni már hivatalosan is intézményi kommunikátor!!!<3

Előjáróban, a játékom holnapig tart!!!! Elmúlt időkben sok-sok apróságot vettem, amik szép lassan felhalmozódtak egy posztolható mennyiségre. Tatabányán van egy nagyon szimpatikus turi, kilóra lehet venni a ruhákat, amit olyan szépek. Mostanában túl sokszor is megfordulok ott:)

Innen valók:





Mamám is nagy turis, kaptam tőle egy v-kivágású, 3/4 ujjú kardigánt:


Fehér F&F naci:


Cosmos-os cukiság, amit nyaralásos képeken már láttatok:


Vettem akciós DM cuccokat:


New Yorkerben akciós fülik:


Illatos nyár:


H&M:



És Bébinek egy kis drágaság:


Aprócseprő:





xoxo

5 megjegyzés:

  1. Jajj, imádom a New Yorkeres meg H&m-es apróságokat! Mindig azokat csekkolom először! :D
    A második képen az a felső nagy szép!
    Tetszik a blogod, fel is iratkoztam, ha van kedved, nézz be a blogomra! :)

    http://lifelikevision.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  2. A dinnyés fülbevaló mekkora már! :D Nekem iiiis keeeell :)

    VálaszTörlés
  3. De jó az a kép rólatok! :)
    Dinnyés fülbevaló lol :D

    VálaszTörlés
  4. dinnyés fülbevaló és az összes kozmetikum jó nagyon!! meg a fehér felső!! a kép rólatok nagyon cuki!!! :)

    VálaszTörlés