2012. június 11., hétfő

JÁTÉK!!!!

Már régóta terveztem a játékot, most elérkezett az idő, mert hétfő van és még az időjárás is tragédia:D Ezzel szeretném megköszönni, hogy ennyien figyelemmel kíséritek a blogomat, minden egyes oldalmegjelenítésért, megjegyzését hálás vagyok; köszönöm nektek!!!

 Nyeremény:

 

 Laugh often by Reese Witherspoon parfüm (50ml)
          Zöld- és fehér tealevelekbe göngyölt derűs mandarin és rózsaszín bazsarózsa spontán robbanása 

Essence Multi dimension 67 Just shout!

 Természetesen feltétel, hogy rendszeres olvasóm legyél, de plusz esélyeket is lehet szerezni:

 *lájkold az oldal Facebookon +1 esély

 *megosztás Facebookon +1 esély

 *blogon bejegyzést írni róla +1 esély

 *blog oldalsávjába kirakni +1 esély

 Remélem tetszik a nyeremény, a játékra JÚNIUS 30-IG lehet jelentkezni!!! Puszi

49 megjegyzés:

  1. Szia!
    cs.ery néven követem a blogodat.
    Lájkoltam facebookon az oldalad Erika Csonka néven.
    És kitettem a képet a blogom oldalsávjába:
    www.sparkling-nails.blogspot.com
    Köszi a lehetőséget!:)

    VálaszTörlés
  2. szia!
    n_norii.-ként követlek itt, FB-n Édenkert néven lájkoltalak és osztottalak meg :)
    Nekem nagyon tetszik ez a nyeremény, köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. szia!
    Azrail néven követlek
    Gallayné Rofcsász Eleni néven lájkoltam és osztottam :)
    Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    L néven követlek.
    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  6. Szia!:)
    Móni néven követlek
    Köszi a játékot!:)

    VálaszTörlés
  7. Szia!

    Andi néven követlek, a facebookon Andrea Bedőcs néven lájkoltalak.
    Kitettem a játékot a blogom oldalsávjába: http://lovethewaywedress.blogspot.hu/

    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  8. Szia!
    málnahab néven követlek,facebookon hajdu Zsófii néven lájkoltalak. :)

    VálaszTörlés
  9. Szia!

    kemiviki néven követem a blogod. Facebookon Viktória Major néven likeoltalak.
    Kitettem a játékot a blogom oldalsávjába: http://wowoskiscsaj.blogspot.hu/

    Köszönöm szépen a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  10. szia!! követlek Caroline tt néven!! köszi :)

    VálaszTörlés
  11. Szia!
    Ecser Anna néven likeoltalak facebookon
    megosztottam a játékot facebookon
    anna néven követlek

    VálaszTörlés
  12. adrus néven követlek, de tudod is:)) kööszönjük:)

    VálaszTörlés
  13. Szia.
    p.kriszti93 néven követem a blogot.
    Köszi a játékot. :)

    VálaszTörlés
  14. álóó virágszáál.
    eperpanna néven olvaslak itt, fb-n meg zsoldos petraként (:
    éés váá de köszi.
    azt hiszem ha nem nyerném meg, akkor is be kell szereznem egy parfümöt. :)

    VálaszTörlés
  15. Szia!
    Köszi a játékot! Laruska Bee néven követlek.
    Kitettem a blogomra a nyereményjátékod: http://laruskabee.blogspot.hu/
    Örülnék, ha rész tvennél/vennétek az általam indított játékban is. :)

    VálaszTörlés
  16. Szia!
    Fanni néven követlek:)

    VálaszTörlés
  17. Bog-Bog néven követlek, facebookon meg Varga Boglárka és Boglarkastyle divatblog/fashion blog-gal is lájkoltalak, mert eddig még azt hiszem, nem tettem meg :-) meg majd meg is osztom!

    VálaszTörlés
  18. Szia!
    orsi_draga néven követlek és facebookon pedig lájkoltam Pozsonyi Orsi néven.
    köszönöm a játékot!

    Üdv.: Orsi

    VálaszTörlés
  19. Judit Magos néven követlek.

    Üdv.: Judit

    köszi a játékot :)

    VálaszTörlés
  20. Szia!
    Soledad néven követem a bogod.
    A FB-on Rita Szlovencsák néven lájkoltalak és megosztottam a játékot.
    Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  21. Szia
    Vivi♥ néven követlek
    Kulcsár Vivien néven lájkoltalak fb-on (+1)

    VálaszTörlés
  22. Szia.

    Monika néven követlek.
    Köszi a játékot :)

    VálaszTörlés
  23. Sziaa.
    Blogon Dalma ( : k0vetlek
    Facebook: Dalma Sánta +1
    Megosztva facebook-on: http://www.facebook.com/dalma.santa
    Köszi lehetőségét!

    VálaszTörlés
  24. Szia ! :)
    Ani néven követlek
    Anett Mihály névvel lájkoltam és meg is osztottam.
    Köszi a játékot szuper nyeremények :)

    VálaszTörlés
  25. Szia.
    Vikii néven követlek
    farkas.v@citromail.hu az e-mail címem.
    Farkas Viktória néven követlen fészen. +1
    Írtam bejegyzést: http://koromessmink.blogspot.hu/2012/06/nyeremenyjatek.html +1
    Kitettem oldalsávba is. +1
    Fészen, az oldalomon megosztottalak: https://www.facebook.com/pages/VikiiK%C3%B6r%C3%B6m/162226347186825 +1

    Köszi a lehetőséget :))

    VálaszTörlés
  26. szia Athina néven követlek
    FB Berényi athina
    köszi a lehetôséget

    VálaszTörlés
  27. Szia!

    Smiley Rencsi néven követem a blogod, Facen Olajos Renáta!

    Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  28. Szia! Nagyszerű játék! :)
    IsaBella néven követlek, Gercuj Izabella néven lájkoltam a FB oldalad.
    FB megosztás: http://www.facebook.com/vaniliamamor/posts/227991493988410.
    Blogom oldalsávjába is perceken belül kikerül: http://vaniliamamor.blogspot.ro
    Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  29. Szia!
    A blogod Vámossy Brigitta néven követem.
    FB oldalalad: Brigitta Vámossy néven.
    E-mail címem: a301@freemail.hu
    A játékot megosztottam:
    http://www.facebook.com/brigitta.vamossy/posts/435392029815395
    Köszi a lehetőséget!
    Üdv:
    Brigitta

    VálaszTörlés
  30. Szia!

    DynaChii néven követlek.
    Diána Stiller néven lájkoltalak és megosztottam a játékot.
    Kiraktam blogom oldalsávjába a játékot.
    http://dyna-angel.blogspot.hu/
    dyna.sekai@gmail.com

    VálaszTörlés
  31. Szia!

    audrina_91 néven követem a blogod és likeoltam is a facebookon Katona Adrienn névvel, ezek mellett pedig minden fent említett esélynövelést teljesítettem, most már csak reménykedem:) Puszi.

    VálaszTörlés
  32. Szia!
    Eszter Dali néven követem a blogod
    Eszter Dali néven likeoltam a facebook oldalad
    Eszter Dali néven megosztottam a játékot
    köszi a játékot :)

    VálaszTörlés
  33. Szia!
    Zsuzska néven követlek, köszi a játékot! :) Nagyon tetszik egyébként a blog design.

    VálaszTörlés
  34. Szio. :)

    Ejika Kitty neven kovetem a blogodat.
    Facebookon Ejika Lénárt neven kovetlek.
    Megosztottam itt http://www.facebook.com/Ejikaaa
    Koszi a lehetoseget.:D

    VálaszTörlés
  35. Szia,

    Tibold Sándor néven követem a blogodat.
    Facebookon TiboldS6 neven követlek.
    Megosztottam a játékot.
    Köszi a lehetőséget.

    Üdv,

    Sanyi

    VálaszTörlés
  36. Soós Csilla néven követlek itt és a Fb-on,osztva a Fb-on.

    VálaszTörlés
  37. Soós Lászlóné néven követlek a blogon. Facebookon like+megosztás.

    VálaszTörlés
  38. Szia!

    Szeretnék jelentkezni a játékra! :)
    Regina néven követlek a blogon, Facebookon pedig Regina Nagyként.
    Megosztottam a játékot.
    Köszönöm a lehetőséget!

    Üdv, Regina

    VálaszTörlés
  39. Erika Szabóné Gere néven követlek és osztottam a játékfelhívást a facebookon, a blogodra Gere Erika Szabóné néven jelentkeztem!

    VálaszTörlés
  40. Szia!
    Vikk^^ néven követlek!
    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  41. Sziia
    Rékaa. néven követlek, fb-on Réka Tóth néven lájkoltalak.
    Köszönöm a játékot! :)

    VálaszTörlés
  42. Hello!
    Facebookon megosztottam, lájkoltam Kerekes Krisztina Réka néven, itt pedig reka0804 néven követem a blogod! Remek játék, köszi a lehetőséget, minden jót! :)

    VálaszTörlés
  43. Szia!

    Itt Hajnal néven követlek.

    Plusz esélyek:
    facebook like (Kocsis Hajnalka néven) +1
    írtam a blogomon (http://hajnalweb.blogspot.hu/2012/06/off-nyeremenyjatek_29.html) +1
    kiraktam oldalsávba (http://hajnalweb.blogspot.hu) +1

    Ez összesen 4 esély.

    Köszönet a játékért! :)

    VálaszTörlés
  44. Szia
    kato1993 néven követlek
    Facebookon lákoltam Leibler Katalin néven

    Köszi a játékot :)

    VálaszTörlés
  45. Szia!
    Zenzen néven követlek.
    Fb: Emma Keszthelyi néven lájk+ post (+2)

    köszi a játékot :)

    VálaszTörlés
  46. Szia!

    Követlek gabus1217_8 néven!

    +4 esély:
    -FB-n Gabriella Gősi néven lájkoltalak
    -Megosztottam a játékot FB-n
    -Blogom oldalsávjába kiraktam: http://t-i-sz-a-p-a-r-t.freeblog.hu/
    -Bejegyezést írtam a játékról: http://t-i-sz-a-p-a-r-t.freeblog.hu/archives/2012/06/30/JATEK_junius_30-ig/

    Üdv, Gabi
    gabus1217_8@hotmail.com

    VálaszTörlés
  47. :D amikor írtam ide neked nem is gondoltam volna, hogy én nyerem meg, úgy örülök!!

    VálaszTörlés