2012. június 12., kedd

Marc Jacobs neszeszer Oasaptól

Én is beálltam a sorba és regisztráltam az Oasaphoz, 15 dollár állt rendelkezésemre a vásárláshoz. Sok helyen olvastam már a termékeikről, más vélemények alapján annyira nem bíztam a dologban. Nem akartam bizsut rendelni, mert féltem a méretétől, minőségétől, ezért egy neszeszerre esett a választásom, ami 14 dollárba került. A cipzárján csillog-villog, hogy Marc by Marc Jacobs, hát fogalmam sincs, hogy eredeti-e vagy csak hamisítvány, de nekem mindenesetre tetszik. (képeken már meg van pakolva)





Amikor jobban szemügyre vettem, nagyon kellemesen csalódtam, mert a picit kellemetlen szagon kívül nincs kifogásolnivalóm. A varrás hibátlan, jó kis vízálló anyaga van és a kis bőrutánzat cipzárvég is cuki. Amin ledöbbentem, hogy jóóó nagy, telipakoltam mindennel, amit találtam (pár kicsi krém, rúzsok, szájfények, szőlőrúzsok) és még mindig van benne hely.
 


Az enyém kávé színű, de van ezen kívül fűzöldben és dinnyepirosban. Ha valakinek felkeltette az érdeklődését, itt tudjátok csekkolni őket.

Mellékesen jegyzem meg, hogy az előző bejegyzésemben játékra invitálok mindenkit ;)

xoxo

6 megjegyzés:

  1. Nagyon édes! Azt hiszem, én pirosban választanám.

    VálaszTörlés
  2. Jajj nagyon cuki:D és ez a szín is bejön *-*

    VálaszTörlés
  3. OMGOSH THAT MJ POUCH IS SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO CUTE!!!!

    VálaszTörlés
  4. Oh, it is SO adorable! I LOVE it;)))

    VálaszTörlés
  5. Először is Szia! :) Most bukkantam rá a blogodra és nagyon nagyon tetszik:)A táska pedig nagyon jól néz ki :) Írtad,hogy nem vagy benne biztos ,hogy eredeti.Szerintem ez nem is lényeg,ha neked tetszik és jól ki tudod használni :)

    VálaszTörlés
  6. such a cute makeup bag. :)



    have a great wknd!
    xoxo
    jasmine

    AdamAlexMommy

    VálaszTörlés