2012. június 8., péntek

Nekem a nyár...

Imádom a nyarat, számomra misztikus, vidámsággal teli és mozgalmas. Imádom utazni, gyümölcsöt szedni, fagyizni, napozni, fürdeni, élvezni a balzsamos éjszakák és menni-menni-menni. Igazsághoz hozzátartozik, hogy a szervezetem annyira nem csípi a meleget, meg akarok halni 30 fok felett:D Megvannak nálam a nyár tipikus kísérői, ezeket szedtem most össze, nekem ezek adják a nyár esszenciáját, év más időszakában is szoktam őket használni, ha már vágyom erre az időszakra.
 

 Testápolásra ilyenkor egzotikusabb illatú termékeket használok, mert sajnos ilyenkor is száraz a bőröm, így legalább adok az érzésnek. Oriflame kókuszos testvaját nagyon szeretem, kellően zsíros, mégis hamar beszívódik, de a természetes, kellemes illata marad. Vichy rózsás arckréme lágy, csajos és remekül hidratál, emellett az ára is nagyon kedvező. Avonos tengerisós lábkrém nekem kötelező, mert le se rohadnak rólam a saruim, amik imádnak bőrkeményedést generálni:D H&M guarás testpermete kellemes alternatíva a fülledt időben, amikor nehéz parfümöt viselni.

 
 Képes lennék folyamatosan zuhanyozni a nagy hőségben, mostanság a nyári kedvencek Balea cukorkás tusija és a Palmolivek, főleg a lila, szerintem fini naptej illata van. Hajamra Head&Shoulders citrus fresh-e jut a legtöbbször, imádom az illatát. A pára miatt a hajam zabolátlan és minden, csak nem egyenes, szeretek rátenni egy lapáttal a Tony&Guy beach curl sprayvel, ami szörfös hullámokhoz segít
hozzá.


 Sminkekhez sok mindent nem fűznék hozzá, mert alig festem magam nyáron, ha igen, akkor bronzos-aranyos árnyalatokkal. De az egyszerű megoldást szoktam választani: kozmetikussal befestetem a szempillám és csókolom:D

 
 Parfümök a gyengéim, talán pont azért, mert az illatok "bekapcsolják" az emlékezést. Mindegyiket imádom, sokat tudnék mesélni egy-egy nyár illatának kapcsán. Mind közül az Armani mania, amit először Olaszországban vettem magamnak kb. 4 éve; amikor magamra fújom, ennek az országnak az életérzése kap el, a könnyedség, szieszták, csodás városokat, komódosan elfogyasztott, finom vacsorákat.

 
 Agylazítás időszaka már évek óta, újra és újra elolvasom a Bella italiat és Fejős Éva könyveit, amiket imádok (szégyen, nem szégyen, irodalmár létemre meglátom az ilyen olvasmányokban az értéket). 
Persze a limonádé-mánia is burjánzik, gyümölcsből meg talán már túl sokat is eszem. Kedvenc nyári színek természetesen a fehér és a türkiz. Na  végre elkezdődött a foci eb, szemem vérben forog szurkolás közben:D Már nagyon vártam!
 És az idei nyár slágere nálam ez (már egy ideje rá vagyok kattanva):
 Na puszi, nyuszik!

4 megjegyzés:

  1. Nekem a nyarat parfüm terén a Miami Glow (J. Lopez) hozza vissza, de a többi termékben nincs ilyen kiválasztott nyári darabom :-)

    VálaszTörlés
  2. A parfümökkel én is hasonlóan vagyok: most épp 5 féle van, mégis ácsingózok még egy illatra, mégpedig Armanitól az Acqua di Gioia-ra. Talán szülinapomra meglep a család...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jujj ne is mond, azért a parfümért már egy ideje haldoklom, férfim meg a pasis változatért:)

      Törlés
  3. So many goodies and so bright and colorful!;-))

    VálaszTörlés