2012. augusztus 13., hétfő

Mai kincsek és egy kis instagram

 Nagy szívfájdalmamra véget ért az olimpia, gratulálok minden sportolónknak, nagyon sok örömöt és meghatódást okoztak nekem:D Annyit, de annyit pityeregtem, alig várom a következőt! Ráadásul egyre korábban sötétedik, az idő repül és én egyre jobban érzem az ősz közeledtét, amit cseppet se bánok, mert érthetetlen okokból a kedvenc évszakom. Jah és öregedésemet is érzékelem, egy régi barátnőm múlt héten szült, szombaton 3 ismerősöm ment férjhez (én is akaroooook...), botrányos. A mai napot rohangászással töltöttem, vettem egy-két apróságot, amik  nyilván elengedhetetlenek voltak.


Ezekben az időkben annyira hiányzik az iskola, főleg a mértéktelen és szilaj írószer mániám miatt. Amikor képet nyomtattatni mentem, annyi gyerek válogatott, hogy nekem is muszáj volt. A képen nincs rajta, de Egyetlennek egy nagyon menő retro tollat szereztem.

Nem hinném, hogy lenne nő, aki nem imádja az F&F-es leárazásokat. Én mindig ilyenkor szerzem be a legcukibb fehérneműimet, mert ezért a bugyiért sose fizetnék teljes ára (1450.-), de 445.- tökéletes érte:D


A bikinit muszáj volt megvennem, egyrészt mert gyönyörű a mintája és a fazonja, másrészt a fekete bikinialsóm kalandos körülmények között búcsút intett nekem (lerepült Agárdról hazafelé a visszapillantóról...). Nagyon sürgős, mert 26-28. megyünk wellnesselni (totál rákaptunk a lazítás ízére...) és muszáj lesz vízben áztatni hab testemet.


Gagyi 700.- pénzért árult kínais napszemüveg...az előzőt Balcsin hagytam el, a másiknak múlt héten leesett az egyik szára. Tudom, annyira szerencsétlen vagyok (és a bal lábamat még nem láttátok...melóban mindennek nekimegyek, ön- és közveszélyes vagyok).

Csak hogy sztorizzak, ez a kis cukiság egy órán át várta a gazdáját a Tesco előtt, nézelődött befelé folyamatosan. Meg kell zabálni!

És elkezdtem Instagramozni, nem tehetek róla, már muszáj volt:D

                       bubbancsmancs  néven találtok meg rajta

Elmúlt napokból néhány kép:

Pici ebédszünet

 Megjött az Avonom:D
 Ma kivételesen kifestettem magam, mert nagyon nyúzott volt az arcom. Nem akarok dicsekedni, de először festettem magamnak itthon a szemöldököm!
 Rajságot anyucitól. Legelegánsabb mentolos cukor.
 Könyvfalás
Maradék summer

xoxo

8 megjegyzés:

  1. Tényleg kalandos lehetett az az út,hogy elhagytad a bikinidet. hihihi
    Olyan Audrys cukor nekem is kell...

    VálaszTörlés
  2. Jaj az az Audrey Hepburn fém dobozka honnan van? Totál beleszerettem! :) Jó képek lettek, szép a sminked! Én is itthon szoktam szemöldököt festeni! :) Indult nálam egy nyereményjáték, ha gondolod kukkants be: http://lookfancy.blogspot.hu/2012/08/the-road-so-far-es-egy-kis.html

    VálaszTörlés
  3. A napszemcsis kép annyira jó :$ és tök jól áll a tusvonal *-*

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó kis poszt, jókat mosolyogtam közben. :) Az a bizonyos bikini alsó hogy a szöszbe repült le a visszapillantóról? És hogy került oda...? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na hát az úgy volt, hogy nagy dugóba kerültünk a vihar miatt...mivel az eső nagyon hideg volt, ezért én már előtte levettem a bikinimet. Mivel nem vagyok türelmes sofőr, unalmamban már a visszapillantóra akasztottam fel, hogy legalább száradjon. Amikor megindult a forgalom, a vőlegényem elkezdte, hogy az alsó műanyag kis karikája kárt tesz a kocsi külső részében, én meg vezetés közben egy jólvanB+ felkiáltással le akartam kapni róla, de a szél kitépte a kezemből:D:D:D Biztos örült a mögöttem jövő:)

      Törlés
  5. Nagyon szép lett a sminked, és nagyon cuki dolgokat szereztél be :)
    xo

    VálaszTörlés
  6. Olyan szép vagy! :-)
    Cuki a bikini, kicsit emlékeztet az Anyukám retró fürdőruhájára, így én is megvettem volna :-) A tacskó is nagyon édes, ahogy várja a gazdiját. Az enyémeket nem tudnám megtanítani ilyesmire :S
    Az új blogom címe: http://vgrvblog.blogspot.hu/
    Bogi

    VálaszTörlés
  7. Imádom a kutyákat! Annyira édesek! :)

    VálaszTörlés