2012. szeptember 10., hétfő

Őszi vásárlás I.

Follow my blog with Bloglovin

Sziasztok!

Nem is annyira régen útnak indultam bevásárolni, gondolván, hátha jön a hűvösebb idő...sajnos azóta se jött, én viszont nagyon le voltam már gatyásodva, muszáj volt egy-két dolgot villámgyorsan megvenni, majd októberben nagyobb volumenű shopping lesz, ezért most olcsó (!!!) és praktikus dolgokat kerestem.

Kényszer vitt rá, hogy három nadrágot vegyek a Cosmosban, darabja háromezer forint volt. Nadrágot legtöbbször itt veszek, mert tapasztalataim alapján amorf alakom lehet, nagyobb márkáknál ritkán találok teljesen magamhoz illőt, mert csipőtájékon olyan furcsán állnak...aztán csak lehet, hogy túl rövid a lábam:D Mindegyik skinny fazonú, én ezt szeretem a legjobban.

Kedvenc, sötétkék:



Őszi szépség:


Fekete, húzott oldalú:


Ugyan itt lecsaptam egy újabb Marvel-es pólóra (imádom):


H&M-ben két pólót vettem, egyszerűek és kényelmesek; nálam kötelező darabok:



Sportmelltartót is vettem, a színe annyira nem tetszik, de a funkciója a lényeg:


H&M-es, kihagyhatatlan, illatos apróság:



Kínaiban vettem két pipellőt, tökéletesen lesznek őszre:






Most már jöhetsz ősz:D

11 megjegyzés:

  1. A 2. gatyának nagyon jó a színe, és a cipők is nagyon tetszenek! :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem is a 2. nadrág tetszik! Tavaly én is Cosmosban vettem pár olcsó nadrágot, persze a minőségük olyan is volt, de egy darabig elmentek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudom, tudom, én se erre a márkára koncentrálok, viszont H&M-ben vagy 10 farmert próbáltam fel és mindegy hogy is mondjam...felráncosodott elöl a csípőm tájékán. Fogalmam sincs, hogy miért van ez:/ C&A-ban nem volt már normális fazonú akciós, Kenvelo épp zárva volt, New Yorkerben szerintem pofátlanul drágát a farmerek a minőséghez képest. Szóval ez maradt:/ Remélem jövő hónapban, amikor időm, pénzem és talán kedvem is lesz sokfélét megnézni és felpróbálni, találok pár jó darabot:) Vagy addig változik a csípőm csontozata:D:D:D

      Törlés
    2. Tudom, nem azért írtam :-) De tényleg, New Yorkerben sem sokkal jobb a minőség és rohadt drága, szóval inkább akkor én is Cosmosban veszek (tegnap is az onnan való gatyám volt rajtam).

      Törlés
  3. Nagyon jól néznek ki a nacik! :) Én megfogattam , hogy többször nem veszek a Cosmosban nadrágot :D eddig mindig megszívtam... vagy befogta a lábam kékre... vagy egy mosás után kibolyhosodott( és elég drága volt ':( ), vagy egy használat után leszálltak a gombjai a nacinak:D . Nem értem, hogy itt a H&M-be miért nincsenek ilyen jó cuccok ( A parfümre gondolok :( )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem rossz tapasztalatom még nem volt, most nagyon gyorsan kellett nadrág, de ebben a hónapban még nem volt rá nagyon pénzem:D H&M-ben nálunk sajna kevés a kozmetikai cucc, de sűrűn cserélődnek.

      Törlés
  4. én inkább (farmer)szoknyás vagyok - hozzáteszem, azt is nagyon nehéz jót kapni mostanság, de nekem a harmadik naci a befutó nálad. A H&M-ben pedig itt egyáltalán semmilyen kozmetikum nincs (vagy csak nagyon eldugták).. Ellenben az ékszereiket imádom..

    VálaszTörlés
  5. de jó cuccokat vettél... Nekem is kéne, de mindig elmegy másra a pénz :S. Ha most megnyerném ezt a 25ezrest ajándék utalványt, tuti nagyon boldog lennék. Nézzétek meg, csak tejes kérdésekre kell jól válaszolni http://minu.me/-milkgame

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szeretlek olvasni.. eddig nem engedte,hogy kommenteljek:( de ezek után reméle fogok tudni:D

    http://beautyandfashion-makeup.blogspot.hu/
    puszi

    Ibi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De cuki vagy! Örülök, hogy tetszik a blog, őszintén szólva fogalmam sincs, mi lehetett a gond, de remélem már menni fog a dolog! xoxo

      Törlés