2012. október 6., szombat

Avon III.

Follow my blog with Bloglovin
Sziasztok!

Holnap lesz a szülinapom, ennek örömére ma egész nap döglődtem...Nagyon jól estek az előző bejegyzésről a véleményeitek, sajnos még mindig nem tudok semmit a néniről, de csütörtökön megyek a rendőrségre és végre meg tudom érdeklődni, hogy van.

Igen, nagyon szeretem az Avont, ráadásul tanácsadó is vagyok, MUSZÁJ kipróbálnom az újdonságokat:D Végre már a tél felé haladunk illatok terén, vettem is pár ilyen terméket.

Ráadásnak a héten még téli Avon konferenciára is eljutottam, ami annyit jelent, hogy már most tudom, mit kap a fél család karácsonyra...muhhaha:D

A képekért előre elnézést kérek, de fogalmam sincs, merre lehet a fényképezőm:D
Most újdonság a Naturals termékeknél a vörös áfonya és a fahéj kombinációja, vettem is egy szettet, tusi, testápoló és testpermet, nagyon fincsi, annyira meleg; már most imádom!


Egy új szedres-vaníliás habfürdőt is, neki is hasonlóan fincsi illata van, ami valamiért a szilvás gombócra emlékeztet. Gyerekeknek való almás kifésülősprayt is vettem, remélem nem zsírosít annyira, szerencsére az illata nagyon friss és gyümölcsös.


Kötelező "rossz" az intimlemosó, nem részletezném; megfelelő:D A két éjszakai krém internetes ajánlatként összesen 1200,- forint volt, nem lehetett kihagyni, anyunak is kell és egyre inkább odafigyelek én is a feszesítésre. Sosem fogok rájönni, hogy van-e különlegesebb oka, de az Avonos krémeknek (Anew, Solution) csillámos színük van:D



Végezetül anyunak rendeltem egy szemöldökceruzát és egy szemceruzát. Az utóbbi annyira tetszik, hogy magamnak is szereznem KELL egyet:)



No megyek készülődni, elvileg megyünk koncertre Bébivel:)

xoxo

8 megjegyzés:

  1. Boldog Szülinapot!!
    Nagyon jó cuccok!!tetszik a szemöldök és szemcerka, a naturalsokat anagyon szeretm:) és a dinnyés kifésülő spray is jó lehet:)

    VálaszTörlés
  2. Boldog szülinapot!
    Azok a gyümölcsös tusfürdők olyan guszták mindig!

    VálaszTörlés
  3. Egy napon volt a szülinapunk! Boldog szülinapot így utólag is! :D
    A vörös áfonya és a fahéj kombináció de jól hangzik! :)

    VálaszTörlés
  4. OHHH love your avon haul everything looks so amazing!!! i love avon products :)!

    VálaszTörlés