2012. október 14., vasárnap

Háda és egy kis miújság



Sziasztok lányok!

Nagyon köszönöm a köszöntéseket az előző bejegyzésnél!!! Az elmúlt események kapcsán el kell mondanom, hogy voltam a rendőrségen és megtudtam, hogy a néni, akit elütöttek, már rehabilitálódik; a lábát meg kellett műteni. Egyébként minden annyira "ősz", ma egész nap offon vagyunk, annyira tipikusan filmnézős idő van. Elvileg csak holnap megyek nagyobb bevásárolgatásra, de amióta megnyílt az új Háda Tatabányán, nem bírok magammal...a héten voltunk, mindenképp kellett egy új mellény.




Kockás, szőrös és nagyon-nagyon meleg!!! Nagyon örültem neki, főleg, mert csak 2990.- ft volt.

De természetesen még találtam pár dolgot...


Átmeneti kabát, igazából Egyetlennek annyira tetszett, hogy nem engedte, hogy otthagyjam 2490.- ftért. (mily tragédia...:D)


190.-ft-os cukiság, amit szerencsére Bonbon MÉG nem talált meg:)


Nos ez a táska nagyon nagy, nagyon tetszik és igen, Givenchy, tippem szerint valamelyik parfümhöz lehetett ajándék. Amióta megvettem (690.-ft), azóta ebbe viszem a fél világot melóba:D A zokni meg olyan cuki, tökéletes lesz decemberre:D:D:D


Ő a kis kakukktojásom, Hervisben is vannak akciók természetesen:D Hipermeleg!

Megmegmeg  vasárnapra való tekintettel mutatok pár képet Instagramról, ahol

                   bubbancsmancs  néven találtok meg.


Szülinapi ajándék magamnak

Ez az aktuális fürdős könyvem, de olyan botrány, hogy viszek mellé másik könyvet, mert egy-egy fejezet után kiakadok:D
Dolgos nap kellékei
Barátnőm ajándéka
Nagyon kivételes eset, hogy ennyire csinosan megyek dolgozni:D (az sokkal sűrűbb, hogy smink nélkül..)

Tényleg feneketlen...cigit 3 hónapja már csak szállítom:D

Ezt a pakkot pedig unokatesóimtól kaptam:)

na puszi nyuszik xoxo

6 megjegyzés:

  1. Nagyon csinos vagy:$ ! Nálunk is most nyílt Háda! *.* holnap megyek körülnézni :$

    VálaszTörlés
  2. Boldogot utólag is! Örülök, nem lett ennél komolyabb baja a néninek. :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon csinos voltál, a kabátka nekem is nagyon tetszik! :) Bekövettelek hkorinna néven! :D

    VálaszTörlés
  4. Jól nézel ki nagyon :-)
    És milyen jó kis vidám dolgokat vettél!

    VálaszTörlés
  5. Dejóó:)
    Nagyon tetszik a blogod, bekövettelek!!!:)
    Az én blogom:http://zsaniiblog.blogspot.hu/
    xxx

    VálaszTörlés