2013. augusztus 30., péntek

Egy kis drogériás vásárlás és világvége

Sziasztok!

Az oldal külsejét aktualizáltam, főleg, mert az ősz a kedvenc évszakom és szerettem volna, hogy ez látszódjon. Mostanában önmegtartóztató életmódot folytattam, ma mégis betévedtem a DM-be és az Eurós boltba. Kizárólag szükséges dolgokat vettem...majdnem, de még így is büszke vagyok magamra.


DM

Balea tisztítókendő arcra: Még tinikoromban nagyon sokat használtam a grapefruitos verzióját, főleg lustaság miatt. Ez a tulajdonságom nem múlt el, ezért sokszor elbliccelem az esti többlépéses arctisztítást. Megláttam ezt a pakkot, amihez egy műanyag tároló és két csomag kendő tartozik, ráadásul zöldkókusz illata van...akciósan 750.- ft volt. Rögtön ki is próbáltam, kellemesen csalódtam; az elmúlt években sokkal vastagabb lett a kendő és sokkal jobban érződik a tisztító hatás.

Multivitamin: Érzem már az évszakváltás hatását, elkelne egy kis plusz energia. Általában csak C vitamint szoktam szedni, de most mindegyikre szüksége van. Egy havi adag és 500.-ft alatti az ára.

Balea luxus habfürdő (minta): Az egyik levendula-méz, a másik levendula-vanília illatú/ízű. Majd jövő héten kipróbálom őket, hűvösebb időben jobban fog esni. Annyira szimpatikusak, hogy imádkozni fogok, hogy rendes tusfürdőt is gyártsanak belőle. 145.-ft/db

Kesudiós szelet és az illatosító: Ezt a finomságot mindenkinek ki kéne próbálnia, isteni finom. Olyan, mint a szezámos szeletek, mézzel vannak egyberagasztva a kis kesudiók. Egyébként is ez a kedvenc diófélém, sósan, sótlanul, pirítva...akármennyit meg tudok belőle enni. Az illatosítóra nagyon rászoktunk, mert mindenféle tártóba be tudom préselni, olcsó és sokféle van belőle.

Eurós

Garnier Color Naturals: Sokszor használtam már ezt a hajfestéket, azért vándoroltam át megvenni, mert ugyan az, mint a DM-ben, de pár száz forinttal olcsóbb (ha jól emlékszem, hogy 600.-ft körül vettem). Elértem arra a szintre, hogy már másfél doboz kell a hajamra, ebből pedig nem sajnálom kidobni egy adag maradékot. Emellett teljesen meg vagyok elégedve a festékkel, egész természetes a színe, jó a fedése, emlékeim szerint nem is kopik gyorsan. A balzsamja pedig isteni! Már túl vagyok a festésen és egyfolytában a hajamat tapizom, olyan selymes. Ami a nagy macera, hogy ezt a típust külön kis keverőtálban kell összerakni, ezért nem olyan könnyű és gyors felkenni. Ez az árnylat a világos aranybarna, nálam ez a tipikus őszi szín, még nem annyira sötét, aranyos fénnyel.

Baba kakaóvajas tusfürdő: Tusfürdőt sokszor veszek ebben az üzletben, a többi helyhez képest röhej áron kapható ugyan az. Van, ahol 600.-ft körül lehet kapni, én itt 390.-ért szereztem be. Nagy dilemma volt, melyik illatot válasszam, mert annyi újdonsággal rukkoltam elő mostanában...de a kakaóvajasnak isteni, igazi kakaóillata van. Volt már ebből a verzióból testápolóm is, már akkor beleszerettem, igazi pralinénak éreztem magam tőle :) A minősége a megszokott Baba.

És a világvége...nem tudom, mi van velem, de az elmúlt időben egyik parfümöm se tetszik, pedig nem gagyik vagy tucatillatok :( Teljesen depressziós vagyok, ráadásul olyan illatokra vágyok, mint soha. Fanyarra, frissre és citrusosra. Mindig a gyümölcsös és púderes illatok szerettem, nem tudom, mi lesz :D DM-ben végigszaglásztam mindent és semmi se tetszett. Na mindegy, következő megálló a Müller, hátha...



11 megjegyzés:

  1. A kesudiót én is imádom! A szeletet még nem kóstoltam, de összefutott a nyál a számban :-)
    Parfümöt meg biztos találsz a Müllerben! Nekem sem igazán tetszenek a DM/Rossmann-ban található parfümök, és még a barátom is kényes, tök más az ízlésünk parfümben, emiatt együtt szoktam vele venni, hogy mindkettőnknek tetsszen.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megnyugodtam :D Ha látsz szeletet, mindenképp vegyél :)

      Törlés
  2. A kesudiót én is imádom! A szeletet még nem kóstoltam, de összefutott a nyál a számban :-)
    Parfümöt meg biztos találsz a Müllerben! Nekem sem igazán tetszenek a DM/Rossmann-ban található parfümök, és még a barátom is kényes, tök más az ízlésünk parfümben, emiatt együtt szoktam vele venni, hogy mindkettőnknek tetsszen.

    VálaszTörlés
  3. Tetszik a blog új külseje!!! Az én kedvenc évszakom is az ősz.... olyan szép színes. :D

    A törlőkendőt le fogom venni a polcról legközelebb. Mi ugyanezt a vitamint szoktuk venni, plusz a C-vitaminos párját. Párszor volt nálunk is Baba tusfüri, de a kakaóvajas cuccoknak az illata annyira nem jön be.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nektek elég csak a C-vitamin? Én sokszor kevésnek érzem önmagában :/

      Törlés
  4. Szuper ez az őszi fejléc, nekem is a kedvenc évszakom! Illatosítóból mi is ezeket a Denkmit márkájúakat használjuk, most nyáron a virágillatú volt a kedvencem! *.*

    VálaszTörlés
  5. A Baba tusfürdőt úgy látom, tényleg érdemes eurós boltban venni, ugyanis még akciósan is 500ft körül szokott mozogni az ára és ezt a kakaóvajasat imádom, télen ez a tökéletes tusfürdő számomra. A levendulás Balea tusfürdővel épp ma szemeztem :3 Az az arctisztító kendő pedig milyen jól hangzik! *-*

    VálaszTörlés
  6. A Baba tusfürdőt úgy látom, tényleg érdemes eurós boltban venni, ugyanis még akciósan is 500ft körül szokott mozogni az ára és ezt a kakaóvajasat imádom, télen ez a tökéletes tusfürdő számomra. A levendulás Balea tusfürdővel épp ma szemeztem :3 Az az arctisztító kendő pedig milyen jól hangzik! *-*

    VálaszTörlés
  7. A Baba tusfürdőt úgy látom, tényleg érdemes eurós boltban venni, ugyanis még akciósan is 500ft körül szokott mozogni az ára és ezt a kakaóvajasat imádom, télen ez a tökéletes tusfürdő számomra. A levendulás Balea tusfürdővel épp ma szemeztem :3 Az az arctisztító kendő pedig milyen jól hangzik! *-*

    VálaszTörlés
  8. Szia! A Balea kendőt én is megvettem. Még nem próbáltam ki ezt konkrétan, de van korábbi nyitva ugyanilyen, csak más illatban, és tényleg jól működnek. :-)
    Ivett
    http://fairyjuice.blogger.hu/

    VálaszTörlés