2013. szeptember 22., vasárnap

Őszi bevásárlás

Sziasztok!

Az elmúlt hetekben vettem egy-két dolgot magamnak ősz apropójából. Hogy őszinte legyek, nem vagyok most teli pénzzel, viszont az aprókat gyűjtöm és mindenki bele szokta dobni a sajátját; ebből most majdnem húszezer forint jött össze :D

Először a Háda felé vettem az irányt, nagyon egyedi ruhákra szoktam itt bukkanni és az áraiba sem tudok belekötni.


Ing: Mindig nehezen találok megfelelő inget magamnak, mert picit aránytalan a felsőtestem, ezért teljesen kész vagyok ettől. Patentos, felhajtható az ujja (mármint annak is van külön patent), nem feszül túlságosan, de nagyon szépen kiemeli az alakot. Annyira örülök neki :)

Pulcsi: Igen, tényleg ilyen a színe! Nekem momentán combközépig ér, sajnos a rövid ujja miatt nem annyira praktikus, de tavaszra jó lesz és remélem egy ideig most is tudom hordani. Leggingsel tökéletes lesz, sőőőt akár hosszú ujjú felső fölé is. Teljesen átlagos a vastagsága, a zsebén picit zavarnak a cipzárok, de túlélem.

Tunika: Ősszel szeretem a lila színt, ennek különösen tetszik a virágmintás hímzése. Csípőig ér, szeretem ezt a hosszt. Picit vékonyka az anyaga, de ez nem tart vissza a hordásától.

Mente: Jobb szót nem találtam rá...IMÁDOM! Már van egy ehhez nagyon hasonló mellényem, az is nagy kedvenc. 3/4-es az ujja, az anyaga vastag és szerencsére nem gyűrődik. Keresem az alkalmakat, hogy felvehessem!


Szeretek a Tescoban vásárolni, az elmúlt években sokat fejlődött az F&F, már a cipőt is bátran megveszem. Már a neten kinéztem magamnak ezt a két darabot...

Pulcsi: Most nagyon sokféle van belőle, több árkategóriában. Ez a példány még háromezer se volt, ennek ellenére nagyon meleg. A színéről ne is beszéljünk, beleszerettem ebbe a mustársárgába, még illik is a hajamhoz :D

Táska: Ezt a táskát MUSZÁJ volt megvennem, mert a suliba mászkálás miatt kellett egy nagy, de csinos táska. Neten csak feketében láttam, ezért nagyon megörültem, amikor ebben a barna színben rábukkantam (bocs, a színekhez annyi érzékem van, mint egy férfinak). A képen nem látszik, de hatalmas, mint elnyel, Ezek a kis díszek még szebbé teszik.


Leggings: Igen, a képen kihagytam az s-t :D Be szoktam nézegetni alkalmanként a Cosmos citybe, főleg, amióta megtaláltam nálunk álmaim pénztárcáját. Hidegben sokszor helyettesítem leggingsel a harisnyám, mert utóbbi nagy részével ki lehet üldözni a világból. Idei szezonra vettem egy újat, aminek bőrhatású berakásai vannak. Nekem tetszik, hamarosan fel is avatom.


Felső: H&M-be akkor ugrottam be, amikor vártam a vonatomat, amikor az akciós termékek között megláttam ezt a felsőt. Oversized, a fél vállán díszítéssel. Vékony anyag, én trikót hordok alatta és hagyom, hogy fél vállamról lecsússzon. Ezt a színt imádom, laikusan terepszínnek szoktam hívni :D

Igazából még vásárolok egy nagyobb adagot, mert végre születésnapom után lesz Glamour-napok, ezért szándékozom akkor betárazni :)


16 megjegyzés:

  1. A lila tunika és a nadrág különösen tetszik, összességében meg nagyon csinos ruhákat vásároltál ^^

    VálaszTörlés
  2. az F&F-es mustársárga pulcsiba belecsábultam<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem akarok kampányolni mellette, de ha jól emlékszem, akkor csak 2600ft volt :D

      Törlés
  3. Egyet sem tudnék kiemelni. Mindre azt mondanám, hogy "ide nekem (is)". :)

    VálaszTörlés
  4. Azt a táskát már én is kinéztem magamnak :) Nagyon jó dolgokat vettél!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak ajánlani tudom, a fél ház belefér és még masszív is :)

      Törlés
  5. those looks like great purchases!

    VálaszTörlés
  6. A mente irdatlan király :) a terepszínű felső és a leggings is tök jól néz ki. Utóbbi mennyibe fájt? Lehet, hogy meglesem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye? Totál szerelmes vagyok :D A leggings kemény 990ft-ba került, szerintem nézz körül mindenféleképpen! Több fajta is van ám :)

      Törlés
    2. Hmm, akkor mindenképpen benézek majd, egy egyszerű leggingsért sem lenne nagy kiadás, nemhogy egy ilyen szebb darabért :)

      Törlés
  7. A mente a kedvencem, nekem is jól jönne valami hasonló, szerintem az egy olyan vagány, mégis klasszikus darab, ami sosem megy ki a divatból. A táska is nagyon jó!

    VálaszTörlés
  8. A táska amit vettél iszonyat jó! :) Mániáim a kockás ingek, az is jöhetne! :) Meg a H&m felső sem rossz :P ... Végre még egy Háda-mániás :D Sajnálom, hogy nem előbb találtam ide, a blogköltözés előtt :( Remélem tényleg nem fog odavágni a váltás a kedvenc blogjaimnak, már azt is olyan torokszorító olvasni hogy "itt ezen az oldalon vége..." :) Jó lehet kicsit szentimentális vagyok :)))) Minden esetre, sok sikert hozzá!!

    VálaszTörlés
  9. ohhh love these clothes! especially the faded blue jumper w/ the zippers so cool!!

    VálaszTörlés