2013. szeptember 4., szerda

Sütiklub, 3. hét

Sziasztok!

A harmadik héthez érkeztünk és a kisorsolt hozzávalóknak hála nagyon őszi-téli hangulatúak vagyunk.

Kötelező hozzávalók: alma, citrom, rumaroma, lekvár és dió.

Sajnos nekem akadt egy nagyon nagy problémám a dióval...nekünk még nincsen a mama kertjében, ezért végignéztem a létező összes süteménybe való diót a hipermarketekben. Helyzet a következő: mindegyikben van búzakeményítő. Szóval kénytelen voltam kihagyni, mert én is akartam enni belőle :(



Virág őszi csokitortája (gluténmentes)

Hozzávalók:
* 4 tojás
* 1kk mézeskalács fűszerkeverék
* 3ek cukrozatlan kakaópor
* 3ek nádcukor
* 1kk rumaroma
* 3ek gluténmentes liszt (nálam Mix C)
* 3ek olaj (egyszerűbb, mint margarint mikrózni)
*1tk kukoricakeményítő
* egy tábla étcsoki összedarabolva
* 1kk sütőpor
* 1 alma reszelve
* 1 citrom héja

Az összetevőket szimplán össze kell keverni, formába önteni és bedobni a sütőbe. Közepes hőfokon kb. 25 perc alatt készre sül. Kiszedtem, megvártam, hogy kihűljön, majd megkentem a tetején szilvásgombóc lekvárral (én főztem, fahéjas-barnacukros szilvalekvár) és meglocsoltam olvasztott étcsokival. Olyan az íze, mint az ősznek!

+1 tipp: GM liszt helyett megfelel 1-1,5 csomag csokipudingpor, ez esetben a keményítőt el kell hagyni.




Többiek süteményei:

Dóri
Iluss
Viki
Zitu


8 megjegyzés:

  1. Huuu de jól néz ki! Kár volt most este megnéznem az új bejegyzéseket, ez most így kész kínzás:)

    VálaszTörlés
  2. Ilyet még nem is hallottam, hogy liszt helyett pudingpor! :o Dejó! :)

    VálaszTörlés
  3. Ez nekem is hatalmas újdonság :O De nagyon jóóó ötlet :D Mindenképp fogom hasznosítani az ötletedet! :)

    Guszta lett! :)

    VálaszTörlés
  4. Hű, nagyon finoman néz ki! Nem rajongok a csokitortáért, de ezt befalnám! :)

    VálaszTörlés
  5. Óóóó, de jól néz ki! Nagyon kreatívan megoldottad :-) Nem szeretek sütni, de ez olyan vonzó, ki fogom próbálni :-)

    VálaszTörlés
  6. Uhh... nagyon vártam, és most meg nagyon meg szeretném enni. :D
    A dióval én is szenvedtem, nálunk a kertben még nincs, a boltban meg vagy nincs, vagy drágaszág.
    A pudingos megoldást tuti, hogy kipróbálom.

    VálaszTörlés
  7. Zseniális ötlet a pudingpor, egyszer mindenképp kifogom próbálni!:D

    VálaszTörlés
  8. Kösz csajok! Lisztérzékeny trükkök, mert drága a gluténmentes liszt :D Sokat dob a sütemények ízén!

    VálaszTörlés