2013. szeptember 11., szerda

Sütiklub, 4. hét

Sziasztok!

Ezen a héten a Sütiklubban végre a sós süteményeké a főszerep. És ennyi volt a jó hír, mert elég érdekes a kisorsolt öt hozzávaló, egyikünk se boldogult könnyen vele.

Szóval a kötelező elemek: tepertő, szerecsendió, tojás, snidling, krémsajt





Sokat gondolkoztam és végül a legegyszerűbb megoldás mellett döntöttem.

Tepertős pogácsa snidlinges krémmel

Tepertős pogácsa

* 60dkg liszt
* 19dkg margarin (olvasztva)
* 20g élesztő
* 2tk só
* 25dkg tepertőkrém
* egy nagy doboz tejföl
* 1 tojás a teteje megkenéséhez

Összeraktam a tésztát, gyúrtam, kinyújtottam és megkentem tepertőkrémmel; összehajtogattam, kinyújtottam, ezt megcsináltam, amíg el nem fogyott a krém. Hagytam állni fél órát, aztán kinyújtottam és kiszaggattam a pogácsákat. Sütőpapírral kibélelt tepsibe raktam őket és mintát vájtam rájuk késsel. Legvégül megkentem tojással. A sütőben közepes hőfokon kb. fél óra alatt megsült. Ebből a mennyiségből két tepsinyi lett.

Snidlinges krém

* egy natúr tömlős sajt
* egy adag apróra vágott snidling
* egy kis doboz tejföl
* só, bors és egy minimális szerecsendió

A hozzávalókat összekevertem és megkentem vele a félbevágott pogácsákat. Akinek van ingere, megcsinálhatja "szakállasra", vagyis oldalát beleforgathatjuk reszelt sajtba.



Többiek munkái:

Dóri
Iluss
Zitu



6 megjegyzés:

  1. Hasonló, csak mínusz a töpörtyű. De amúgy full ugyanerre jutottam. :D:D:D
    Mondjuk, lehetett volna másra?
    De nagyon gusztaaaaa! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Neeem :D Egyébként se ismerek valami sok sós sütit :D

      Törlés
  2. Össze sem beszéltetek :D Ez így nagyon vagány :D

    Kérek szépen *.* :D Nagyon jól néz ki!

    VálaszTörlés
  3. ez jól néz ki!! kérnék belőle *-*

    VálaszTörlés
  4. Lányok, köszönöm szépen és adnék belőle szívesen, azt se tudom, hova pakoljam :D

    VálaszTörlés