2015. december 20., vasárnap

Téli Lush szerzemények

Sziasztok!

Az advent utolsó vasárnapja elég szégyenteljes, egész nap egy helyben fekszem és próbálok valami szuper karácsonyi menüt kitalálni...pedig én annyit akartam ma haladni a takarítással, fel akartam díszíteni a mézeseket, műhóvla kidíszíteni az ablakot, ajándékokat csomagolni...ezeket kihagyva elég nehéz 3-4 nap vár rám :D De térjünk a tárgyra. Szerintem sokunk életében van jelen ilyenkor az "ajándék magamnak"...nekem egészen halmozottan :) Ennek keretében rendeltem magamnak -és ajándékba másnak- egy adag Lush terméket, amiket most szeretnék megmutatni nektek.


Elég sok dolog jött össze, kezdem az egyik kedvenc fürdőbombámmal,a Butterbearrel. Őt nagyon hamar kivégeztem, Jó kakaóvajas, ami a fürdővizet nagyon táplálóvá és selymessé teszi. Az én extraszáraz bőrömnek ez nagyon jót tesz télen, teljesen felmelegít. Az illata számomra egy otthonos,bebugyolálós illat, ráadásul nagyon aranyos a mackó forma. Nekem három alkalomra elég.


Születésnapomra a barátnőmtől kaptam egy Lord of Misrule fürdőgolyót, aminek az illata annyira tetszett, hogy megrendeltem magamnak belőle a tusfürdőt kicsi kiszerelésben. Még a halloweeni kiadáshoz tartozik, emiatt külön tetszik ez a zöldes-zombis színe :) Pacsuli, feketebors és vaníliaillat keveredik benne, de nekem igazi gyógynövényes Lush illat.


Nyitott vagyok a testápolók terén, ezért nem először próbálom a márka masszírozó testápolóját. Sokat teketóriáztam, hogy melyiket válasszam közölük, végül a Dirtyt rendeltem meg. Ezek a tömbök szuper találmányok, a test melegének hatására olvadnak és olajosan, gazdagon táplálnak. Az illatat baromi ütős, kissé maszkulin, de én imádom! Mentás-gyógynövényes illatának köszönhetően frissít, de egy kis belecsempészett kakaó és csoki még izgibbé teszi. Szerintem ezért nyárra a testpermet változatát beszerzem majd magamnak. Sokáig kitart és az ára is tökéletes szerintem :)


A tél rémálom a számnak, sokszor kell bekennem, mert hiába nincs annyira hideg, mégis nagyon kiszárat. Folyamatosan próbálom megtalálni a tökéletes megoldást, ez a Honey Trap ajakápoló szerencsére már közel áll hozzá. Ő is testmelegre válik használhatóvá, ami tudom, hogy sokak szerint nem olyan higiénikus, de én nagyon szeretem a tégelyes ajakápolókat. Telis teli van különböző vajakkal, olajokkal és viaszokkal, ezért az én esetemben tökéletesen hidratál. Az illata elvileg mézes-fehércsokis, egy kis mentával és naranccsel; én a mentolos mézes negróhoz tudnám hasonlítani. Nagyon bevált!


A következő két cukiságot egybe veszem, mert mindkettő szemet gyönyörködtető ünnepi arany színben pompázik, emellett karácsonyi újdonságok. Az első közülük 5 gold rings, ami egy habfürdő. A használata egyszerű, a csopogó vízbe kell belemorzsolni vagy egyszerűen csak a csap alatt tartani. Szép nagy és illatos habot varázsol már egy fél gyűrű is, ami meglepően tartós. Az illata vanília és moringaolaj egyvelege, szerintem illik az ünnepekhez. A másik szépség a The magic of christmas, ami valóban izzig vérig karácsonyi termék. Ő is egy habfürdő, amit vagy a csap alá kell tartani vagy pár kört írni a kis varázspálcával a vízben. Egyszerűen annyira egyben van :D Kis csengő, csillagforma, szegfűszeg, mandula, fahéj...ráadásul szintén több alkalomra elég. Ajándéknak is tökéletes :)


Persze pár minta is lapult a csomagban, egy Rose Jam tusfördő (ami a kedvencem), egy First snow hintőpor, amit még nem próbáltam; Ocean salt arcradír, amit muszáj lesz vennem magamnak és egy Honey, I washed the kids szappan, aminek nagyon finom illata van. Én ezeket mindig elhasználom, mert boltba ritkán jutok el, de rendelni egészen sűrűn szoktam, így általában vakon választok.


Remélem tetszettek, én most is megnyugtattam magam, hogy semmivel se nyúltam félre :)

ui: nézzétek meg a Star Warst!

xoxo

2 megjegyzés: