2016. december 11., vasárnap

Xmas wishlist 2016

Sziasztok,

tudom, hogy már nincs olyan sok hátra karácsonyig, ezért leültem és összeírtam a vágyaimat. Kicsit a szeretteimnek és kicsit nekem is szól, mert vannak olyan boltok, amikbe biztos benézek az ünnepek utáni akciók alatt. Vannak dolgok, amiket egyébként is szeretnék, ilyen egy Pandora ékszer, amivel meg szeretném ajándékozni magam az előléptetésem miatt (szégyen vagy nem, büszke vagyok rá). Egyébként én tipikusan az az ember vagyok, aki mindennek örül, utalványnak, könyvnek, teának, csajos dolgoknak.


The Body Shop: idén nekem kicsit csalódás a karácsonyi kiadás, egyedül a fűszeres alma tetszik, de az nagyon. Vettem egy kicsi testvajat, de töménytelen mennyiség se lenne elég, szóval bármi jöhet ezzel az illattal. A másik nagy kedvencem az argánolajas kiadás, ebből is bármi jöhet.

Lush: szerintem nem kell ecsetelnem, mekkora kedvencem a márka. A szezonális termékek idén is nagyon aranyosra sikerültek, a két legnagyobb kedvencem a Papa Noel arctisztító zselé és a Santa's postbox. Mindkettő nagyon ötletes és cukika :)

Phi és Pompom: ez a két magyar márka nem annyira régen került fel a térképemre, mindkettővel szimpatizálok. A Phi termékeire nagyon vágyom, már a csomagolásukkat is kilóra megvettek, tőlük leginkább testradírra és karácsonyi testáolóra vágyom. A Pompon klasszikusabb natúr kozmetikumok gyűjteménye, a száraz bőrre való szappanválogatás és arcpakolás az, ami megtetszett.

Illatok: parfümmániás vagyok, természetesen most is van pár kiszemeltem. Hogy csak kettőt említsek: Lancome Trésor La nuit és Dior Poison girl. Nincs mit mondanom.


Ruha=H&M: nem tehetek róla, egyszerűen szeretem a H&M-et, ez egy olyan bolt számomra, ahol mindent megtalálok, mi kell. Most aránylag jól állok ruhaügyileg, bár sok nadrágomat kifogytam, de ez nem olyan nagy tragédia :) Szeretnék egy fekete edző szettet, klasszikus kockás pizsamát, mert az olyan karácsonyi és egyébként is kevés hosszú pizsim van. Farmeringet ezer éve szeretnék, de valahogy mindig kimarad. Két kötött pulóvernek is örülnék, egy feketénekés egy fehérnek. A csizma pedig egyszerűen nagyon tetszik, szükségem nincs rá tulajdonképpen. De kell na!

Harry Potter és a Titkok Kamrája illusztrált kiadás: kötelező a polcra. Gyönyörű!!!

Utalványok,kuponok:
ha valaki az egyszerű megoldások híve, akkor meglephet ruhabolti kuponnal, masszázskuponnal vagy akár mozijeggyel. De örülnék könyvesbolti ajándékkártyának vagy kuponnak akár arcmasszázshoz. Mindet fel tudnám használni boldogan, nem kell aggódni :)

Remélem ki tudok majd pipálni pár dolgot :)

xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése